ERROR ad 6

W tym drugim przypadku serokonwersja z antygenu e do przeciwciała anty-e zwykle występuje jako wiremia i spadek infekcyjności18. Może to tłumaczyć obserwację, że dzieci urodzone wcześniej w naturalnym przebiegu zakażenia HBV ich matek częściej zakażają się wirusem niż dzieci urodzone później26. W naszych badaniach nad transmisją HCV u matki tylko jedno z pięciu rodzeństwa z siedmiu zarażonych dzieci miało dowody zakażenia HCV. Matka Pacjentki prawdopodobnie była zarażona HCV przez transfuzję krwi na długo przed tym, jak urodziła trzecie dziecko, które w momencie naszego badania miało negatywny wpływ na markery HCV. Miano RNA krążącego HCV matki było najwyraźniej zbyt niskie, by przenosić infekcję w czasie tej trzeciej dostawy. Siostra Pacjenta 3 była również zarażona wirusem HCV, prawdopodobnie przenoszonym przez matkę, ze względu na selektywnie wyższą homologię sekwencji HCV między matką a córką. Możliwe, że niemowlę zostało zarażone przez siostrę, a nie przez matkę. Jednak badanie sekwencji nukleotydowych z tych trzech członków rodziny wskazywało, że dziecko najprawdopodobniej było zarażone przez matkę. Mała różnica w podobieństwach sekwencji między matką dziecka a siostrą dziecka oraz między dzieckiem a matką z pewnością odzwierciedla różnicę w czasie trwania zakażenia (tj. Różnica wieku) między dzieckiem a jej siostrą.
Ojciec Pacjenta 6 był również dodatni pod względem HCV RNA, a całkowita sekwencja nukleotydów szczepu wirusa wyizolowanego od ojca była prawie identyczna jak w szczepie wyizolowanym z jego żony i syna, co sugeruje, że ci członkowie rodziny byli zarażeni wirusem HCV. wspólne pochodzenie. Przekazanie w języku ojczystym można zatem uznać za alternatywne wyjaśnienie infekcji tego dziecka. Jednakże, analiza sekwencji HVR-1 E2 / NS1 dla tych trzech osobników wskazała, że co najmniej jeden z trzech klonów cDNA z matki miał sekwencję, która była homologiczna do tej z niemowlęcia i nie znaleziono takiej homologii między wirusami. sekwencje uzyskane od ojca i dziecka lub od ojca i matki. To odkrycie wspiera transmisję matczyną. Ponadto wyraźna heterogeniczność sekwencji HVR-1 między ojcem a matką sugeruje, że HCV nie było ostatnio przekazywane między nimi, jeśli w ogóle. Nieprawidłową czynność wątroby wykryto u ojca około 15 lat wcześniej i najprawdopodobniej był zarażony HCV w tym czasie. Jedną z możliwości jest to, że matka została zarażona HCV przez męża na długo przed otrzymaniem transfuzji krwi po cesarskim cięciu Pacjenta 6. Jeśli to było prawdą, wówczas pacjent był narażony na HCV matki w chwili porodu, co sugeruje, że mogło wystąpić w momencie porodu, a nie w wyniku laktacji lub innych rodzajów kontaktu w okresie poporodowym. Fakt, że niemowlę miało jednorodną populację sekwencji HVR-1 E2 / NS1 pomimo heterogeniczności sekwencji uzyskanych od matki sugeruje, że dziecko było narażone na bardzo ograniczoną ilość wirusa, jak można się było spodziewać w przypadku infekcji przenoszonej przezskórnie. przy urodzeniu
[więcej w: chirurg klatki piersiowej, scyntygrafia kości cennik, hematopoeza ]